Zasady Forum

§1. Zasady ogólne Forum. I. Rejestrując się na Forum automatycznie akceptujesz ten regulamin. II. Każdy użytkownik jest równy wobec zasad. III. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego przestrzegania. IV. Team Forum nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi użytkowników na Forum. §2. Konta użytkowników. I. Zakładając konto pamiętaj aby twój nick nie było podobny do żadnego z nicku Administratora, SuperModeratora, Moderatora ! II. Konta użytkowników z nazwami nie mającymi najmniejszego sensu, tzn. przypadkowy ciąg znaków i te z wulgarnymi nickami zostaną natychmiast zbanowane. §3. MultiKonta I. Na Forum YourMinecraft każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto. II. Wyjątkiem jest sytuacja kiedy jeden z członków rodziny założy drugie konto na tym samym IP. W tym wypadku prosimy o zgłoszenie tego jednemu z Administratorów forum ! III. Ban za multikonto to blokada na stałe ! IV. Po zbanowaniu multikonta user może założyć nowe dopiero po upływie 24h ! W przeciwnym razie konto z powrotem ulegnie zbanowaniu. §4. Tematy użytkowników. I. Przed założeniem tematu sprawdź czy podobny już nie istnieje. II. Jeśli temat został zamknięty bądź usunięty nie zakładaj go ponownie. Napisz prywatną wiadomość do moderatora danego działu, co było powodem jego usunięcia. III. Staraj się rozwiązać swój problem czytając tematy innych użytkowników, szukając informacji w google, bądź na podstawie swojego doświadczenia. IV . Temat nazywaj konkretnie tak samo jak jego treść. V. Zabrania się używania nazw innych for internetowych ! §5. Posty I. Zabrania się spamowania w jakimkolwiek dziale. II. Nie powtarzamy wypowiedzi innych użytkowników. III. Odświeżanie tematów jest dozwolone raz na 24h. IV. Piszemy prosto i treściwie. V. Zabronione jest używanie wulgaryzmów! VI. Zabrania się używania nazw innych for! VII. Staramy się pisać poprawnie, przestrzegając podstawowych zasad ortografii, oraz: a)Zabronione jest pisanie w kolorze czerwonym, zielonym, niebieskim, pomarańczowym, który jest przeznaczony dla Administratorów i Moderatorów, b)Pisania tylko i wyłącznie "WIELKIMI LITERAMI", c)Pisania na zmianę "WiElKiMi i DuŻyMi LiTeRaMi", d)Pisania "Każdego Słowa Wielką Literą", e)Pisania całej wypowiedzi pogrubioną czcionką, pochyloną czcionką, podkreśloną czcionką, przekreśloną czcionką - stosujemy tylko po to, żeby podkreślić znaczenie danego słowa w poście, f)Celowego używania "rarzoncyh błenduf ortoghraficznyh". §6. Avatary I. Avatar to nasza "wizytówka" na Forum. Toteż zabrania się by dwoje użytkowników miała rażąco podobne avatary. II. Administracja może usunąć avatar jeśli uzna go za niewłaściwy bez podania przyczyny. III. Zabrania się używania avatarów z treściami rasistowskimi, erotycznymi oraz takimi które ogólnie zostały przyjęte za niewłaściwe. Za umieszczanie takowych można otrzymać bana na tydzień lub perma. IV. Avatar musi spełniać poniższe kryteria: - maksymalna szerokość obrazka to 200 pikseli, maksymalna wysokość to również 200 pikseli - maksymalna objętość grafiki to 40KB - brak niedozwolonych treści. - brak raptownych, błyskających animacji - niełamanie praw autorskich; może być zamieszczany tylko za zgodą twórcy grafiki. §7. Sygnatury. I. Sygnatura to niejako informacja o nas na Forum. Toteż zabrania się używania przez dwóch usserów rażąco podobnych sygnatur. II. Administracja zastrzega Sobie prawo do zbanowania konta oraz usunięcia sygnatury jeśli łamie ona postanowienia tego regulaminu. §8. Niedozwolone treści. Zabrania się następujących rzeczy: - pisania postów, tematów obrażających innych użytkowników. - pisania postów, tematów oczerniających innych użytkowników. - pisania postów, tematów wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej i etnicznej lub innych przejawów - pisania postów, które zawierają treści prywatne - Np. cytaty rozmów ze skypa/gg - W celu uszanowania prywatności osób, które nie chciały publikacji jakiejś rozmowy. - dyskryminacji - pisania postów tematów propagujących alkohol, narkotyki lub inne środki odurzające - pisania postów, tematów zawierających jawne reklamy (produktów, usług) przynoszące komuś zyski, zarówno w formie ogłoszeń, jak i ofert handlowych - wymiana, sprzedaż, kupno, (w niektórych przypadkach reklamy nie przynoszące zysków również są niedozwolone), a także wszelkiego rodzaju linków referencyjnych - pisania postów, tematów ukazujących hasła, symbole lub ludzi związanych ustrojami opartymi na dyktaturze, terrorze lub nienawiści (np. faszyzm, nazizm) - zamieszczania linków do hacków, trojanów, wirusów i wszelkiego typu niedozwolonego oprogramowania. §9. Kary Administrator sam wybiera odpowiednią karę! §10. Zgłaszanie wykroczeń. Jeżeli widzisz że ktoś łamie regulamin zgłoś to! Najlepiej przez prywatną wiadomość do jednego z członków Team'u ! Gwarantujemy że każda wiadomość zostanie sprawdzona i zostaną powołane odpowiednie działania. §11. Prawa autorskie I. Zamieszczając jakikolwiek tekst pisany, fotografie, grafikę przez siebie, zrzekasz się do nich praw autorskich na rzecz tego forum, poza obrębem forum możesz kopiować, powielać oraz wszystko czego tylko będziesz chcieć. Regulamin został napisany za porozumieniem głównych administratorów forum, jeśli regulamin ulegnie zmianie na pewno zostaniecie o tym poinformowani !

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.administracjaug10.pun.pl www.ostrza1410.pun.pl www.muzykologia.pun.pl www.nowaerakhorinisrp.pun.pl www.linkomania.pun.pl